Kau memang awesome

Lama gua tak update kan fuckers ? Jangan la tanya ' kenapa you dah tak macam dulu sekarang'. ' Kenapa you berubah' . Gua memang taktahu lah, demmit. Soalan mudah tapi gua macam, Hmm sorry aku ada banyak masalah. Tolong faham. Mood gua memang selalu nak berubah-ubah. Gua ada banyak hero, yeah memang penting lah, haha. Gua perlukan mereka dalam hidup gua, sebab mereka yang akan protect gua, jaga gua time gua lemah. Lu ada kesah ? Tak kan. haha. Gua pun tak perlukan kasih sayang sesiapa, jangan la nak rush sangat mintak gua sayang lu, lu sayang gua. Memang lah gua sayang, tapi berpada-pada lah. Penat kena game -.- Ehh, Kalau gua banyak kawan pun kan, banyak hero's pun kan, banyak kawan rapat's pun kan, its doesn't mean that i'm a playgirl. I'm still looking for my MR.RIGHT ;')

p/s : Gua dah single, I likeee ! Haha